štvrtok 2. októbra 2014

Video: Môj Avon Box 13/2014

Ahojte,
na poslednú chvíľu tu mám pre Vás video o výrobkoch, ktoré som si objednala v kampani 13/2014. Táto kampaň bola plná skvelých ponúk a cítiť už z nej, že sa blížia Vianoce. Dúfam, že aj Vám sa páčil katalóg 13/2014 a že sa Vám bude páčiť aj toto video.
Prajem Vám príjemné pozeranie.
Vaša Petra




Nalíčená som:
BB tónovací pleťový krém s OF15 - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paletka 8 metalických očných tieňov, Avon
Ceruzka na oči s aplikátorom na rozotieranie - odtieň Bronze Sheen, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž Ultra Color Hollywood - odtieň Show Business, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Fire Cracker, Avon

Na sebe mám:
Bordový svetrík- Tally Wiejl
Náušnice  a prsteň Starburst - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára