streda 1. októbra 2014

Vianočná konferencia 2014

Ahojte,
na túto akciu som sa veľmi tešila a dopadla nad moje očakávania. Vianočná konferencia sa konala v Bratislave v Refinery Gallery. Niesla sa v duchu šťastia a nového parfumu Luck, ktorého tvárou je Mária Šarapovová.

Mala som oblečené dlhé tmavomodré šaty, ktoré majú okolo dekoltu strieborné kamienky. Šaty som kupovala v Poľsku a dala som za nich 45 €. Boli to jediné dlhé šaty vo veľkosti S a ešte mi ich musela mamka podšívať. Vlasy som si kulmovala o pol štvrtej ráno a vydržali 6 hodinovú cestu do Bratislavy a aj celú konferenciu až do polnoci. Kabelka Ungaro je z Avonu, tak ako aj náušnice a prsteň som kupovala už dávnejšie z New Yorkeru. Náramok a strieborné sandálky som kupovala tiež dávno z čínskeho obchodu.


S našou zónovou manažérkou, Andreou Jaškovou.


S generálnou riaditeľkou Avonu pre SR a ČR Andreeou Moldovan. Bola som nadšená, keď som ju tam videla a veľmi som sa chcela s ňou odfotiť.


Moderátorom večera bol Roman Juraško. Hosťom bol Martin Madej, ktorý naozaj pekne spieval a Diana Mórová nás tiež chvíľu zabávala.


Veľkým prekvapením večera bol spevák Michal David. Bolo to úžasné vystúpenie, počas ktorého sme sa s ním fotili. Fotky od fotografa zatiaľ nemám, ale určite Vám ich ukážem.


A ešte pár mojich fotiek.


Takto nás čakal pripravený stôl. Darčeky a šampanské. Čo viac si môžem priať?
Samozrejme sme mali medzi jednotlivými vystúpeniami a prezentáciami aj prestávky, počas ktorých sme mali k dispozícií občerstvenie, kávu, koláčiky a večer švédske stoly a vínko.


A tu som Vám odfotila všetky darčeky. Novinky z posledných kampaní v roku.


To je také moje malé zhrnutie z Vianočnej konferencie. Bolo tam úžasne a ja sa už určite teším aj na budúci rok a budem robiť všetko preto aby som sa tam dostala. Možno sa tam aj uvidíme.
S láskou Vaša Petra :-)

4 komentáre:

  1. Bola si nádherná :) Skvelé darčeky :) už sa teším na Vianočné katalógy ako si ich budem listovať a nebudem si vedieť ani vybrať toľko vecí budem chcieť :) ako každý rok :) Brúsim si zuby na Luck, tú perníčkovú penu a samozrejme Planet spa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa už teším na Vianočné katalógy...zatiaľ som videla iba titulku s Davidom Svobodom...a ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Petro, moc Ti to slušelo, novinky vypadají krásně! Už se těším!

    OdpovedaťOdstrániť