štvrtok 4. septembra 2014

Novinka: Rúž Ultra Color Bold, Avon

Ahojte,
už som sa vrátila z dovolenky, ale najradšej by som tam ešte ostala. Návrat do reality znášam dosť ťažko, ale týmto príspevkom som si urobila radosť. Dúfam, že sa aj Vám bude páčiť.
Chcela by som Vám predstaviť novinku Rúž Ultra Color Bold. Ide o rúže, ktoré obsahujú o 50 % viac farby ako iné rúže z Avonu. Okrem väčšieho množstva pigmentov, obsahujú rúže vyživujúce oleje, vitamín E a OF 15. Poskytujú perám úplné krytie a jemný lesk.
Ja som si objednala vzorky všetkých 15 odtieňov. Vyskúšala som ich na ruke, kde mám pokožku tmavšiu a aj na perách, kde je moja pleť bledšia.
Uvádzacia cena je 3,50 € za 3,6 g.
Podľa mňa tieto rúže určite stoja za vyskúšanie. Super pigmentácia, príjemné krémové zloženie a úžasné farby.

A čo Vy hovoríte na tieto rúže?
Páčia sa Vám, alebo ste ich už aj vyskúšali?

















PS: Toto je môj v poradí 200-tý príspevok. Som rada, že Vás môj blog baví a že to stále baví aj mňa :-). Veľmi pekne Vám ďakujem za sledovanosť.
Majte sa pekne 
Vaša Petra

1 komentár: