streda 17. septembra 2014

Dovolenka 2014 - Makarska

Ahojte,
konečne som sa dopracovala k zosumarizovaniu všetkých fotiek z dovolenky. Je ich neskutočne veľa a bolo pre mňa ťažké vybrať iba zopár.
Dovolenku sme toto leto trávili v Chorvátsku, v hlavnom meste Makarskej riviéri, v Makarskej. Dovolenka to bola úžasná už aj preto, že sme išli dosť veľká partia a dovolenka bola spojená s tanečnou školou University Dance.
Pláže boli kamenisté, čisté a nebolo ani príliš veľa ľudí. Počasie sme akurát vystihli, keďže počasie v Chorvátsku tohto roku bolo všelijaké. Prvú noc sme mali búrku, ale ostatné dni bolo príjemné horúco.


Mesto Makarska fotené z lode. Jedinou nevýhodou bolo, že na pláž sme mali asi 350 m dole kopcom. Denne sme vyšli hore-dole aj trikrát a tak som celú dovolenku mala jemnú svalovku na nohách :-).


Jedna plážová...


Mesto bolo naozaj veľmi pekné...


V prístave...


Ráno sme mali hodiny Zumby. Myslela som si, že to bude taký relax, ale bola to riadna makačka. Cvičili sme na móle a bolo nám riadne horúco. Po cvičení som sa cítila úžasne. Na fotke mám svetlo zelené kraťasky.
Večer sme tancovali latinu. Tešilo ma veľmi, že som na to presvedčila aj priateľa, a že sme sa niečo nové naučili.


Reštaurácia Lavender - tu sme asi najčastejšie obedovali. Rybky mi tu veľmi chutili, ale nechutili mi ich zemiaky, či už v reštaurácii, alebo v penzióne.


Skoro všetci sme sa dohodli, že pôjdeme na rafting. Raftovali sme na rieke Cetina. Plavili sme sa asi 3 hodiny, na 10 kilometrovom úseku. Keďže nás bolo veľa, boli sme rozdelení asi do 7 člnov. Keď sme sa stretli, tak sme sa všetci špliechali vodou s pádlami. Skvelý zážitok.




Mali sme možnosť skočiť si zo skaly, čo bolo asi tak cca 6 metrov vysoko. Najprv som si to chcela iba pozrieť zhora, no nakoniec som sa prekonala a skočila som. Po tomto zážitku sa ja už ničoho nebojím :-). Prekonala som samú seba :-).


Predposledný deň sme sa vybrali na taký menší výletik a prenajali sme si cestné skútre. Najprv sme vyšli v meste Makarska vysoko na kopec, odkiaľ sme malý taký pekný výhľad. Potom sme sa išli previezť do Tučepi, Podgory, Drašníc a Igrane (dúfam, že som to napísala správne:-)).
Bolo to krásne, keďže sme išli stále takto popri mori.



Samozrejme sme boli aj na diskotéke. S touto partiu som sa toľko nasmiala, že som mala svalovku aj na bruchu.


A mám pre Vás aspoň jeden outfit. Veľmi som sa nemaľovala, tak na väčšine fotiek som úplne prirodzená.


Posledný večer sme mali taký chorvátsky. Rybu, mušle a iné menšie rybičky.



Dovolenka to bola naozaj úžasná. Krásne prostredie a úžasný ľudia. Dúfam, že nové priateľstvá nám vydržia aj po dovolenke. Vlastne už teraz sa po dovolenke stretávame v takom hojnom počte.

Dúfam, že sa Vám môj dovolenkový príspevok páčil a kľudne mi môžte napísať a zaspomínať si, kde ste strávili dovolenku Vy?
Vaša Petra

2 komentáre: