streda 9. júla 2014

Vzorky po piate: Make-upy a rúž Luxe

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás a aj pre seba rubriku vzorky. Pre seba kvôli tomu, že ja som bola veľmi zvedavá na make-upy Luxe z Avonu. Už som Vám trošku napomenula, čoho sa dnešné vzorky budú týkať. Skúšala som obidva make-upy Luxe a jeden odtieň rúžu Luxe z Avonu.



Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF20 Luxe, odtieň Nude Bodice, Avon



Tento make-up má tekuté zloženie, čo sa podľa mňa trošku odrazilo na tom, že som mala pocit, že pleť málo hydratoval. Make-up obsahuje ochranný faktor 20. Odtieň sa pekne prispôsobil mojej pleti, ale teraz v lete by bol asi na mňa svetlý. Make-up má stredné krytie. Celkovo som z neho mala také zmiešané pocity, ale rozhodla som sa nekúpiť si ho. Plné balenie má 30 ml a cena sa pohybuje okolo 9, 90 €.



Prispôsobivý make-up s OF10 Luxe, odtieň Natural Glamour, Avon



Zložením mi tento make-up vyhovoval viac. Mal trošku krémovejšie zloženie, lepšie sa rozotieral a nemala som po ňom pocit suchej pleti. Nižší ochranný faktor sa mi tiež viac páči, pretože nemám rada v lete keď mám celé telo opálené a bledú tvár. Potom sa ma ľudia pýtajú, či mi nie je zle:-). Odtieň bol tak akurát na leto. Taktiež by som povedala, že má stredné krytie. Plné balenie má 30 ml a cena sa taktiež pohybuje okolo 9, 90 €. Tento make-up sa mi hneď zapáčil a plánujem si ho po lete objednať. Po lete preto, lebo cez leto veľmi make-upy nepoužívam, a keď už, tak skôr BB, alebo CC krémy.



Rúž na pery Luxe, odtieň Pink Satin, Avon



Z tejto rady ja už jeden rúž vlastním v odtieni Provocative Pink, čo je na obrázku hneď vedľa. Tento odtieň je taká pekná, oproti tomu druhému odtieňu, jemnejšia ružová farba. Rúž je príjemne hydratačný, nevysúša pery a málinko ich aj zväčšuje. Rúž Luxe patrí k mojim najobľúbenejším a určite v budúcnosti si nejaké odtiene ešte zakúpim. Tento jemne ružový asi nie, pretože mám doma dosť takýchto podobných, jemných odtieňov. Určite by som ho odporúčala vyskúšať.
Celkové líčenie s rúžom Luxe:


A ako sa Vám páčia tieto výrobky Luxe?
Vyskúšali ste už rúže Luxe?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Rúže Luxe sú skvelé. Hlavne ten krvavo červený (Designer Red). :)

    OdpovedaťOdstrániť