štvrtok 10. júla 2014

Video: 5 Top ponúk z kampane 10/2014

Ahojte,
po dlhom čase sa mi podarilo video 5 Top ponúk natočiť a ukázať Vám v prvý deň kampane. Chcela by som takto pokračovať ďalej, tak dúfam, že sa mi to podarí. Kampaň 10/2014 sa mi veľmi páči, pretože je plná skvelých ponúk. Budem rada ak mi napíšete, čím Vás zaujala kampaň 10.
Príjemné pozeranie.
Vaša Petra



Nalíčená som:
Zmatňujúci make-up - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paletka 120 očných tieňov, Aukro
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Tekutá linka na oči s dlhotrvácnym efektom - odtieň Black, Avon
Špirála s dlhotrvácnym efektom - odtieň Black, Avon
Rúž Ultra Color - odtieň Pout, Avon
Lesk na pery Plump Pout - odtieň Luscious Mauve, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Dazzle Pink, Avon

Na sebe mám:
Ružové tričko - čínsky obchod
Perličkové náušnice a náramok - darček
Perličkový prsteň - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára