piatok 18. júla 2014

Ombré na nechtoch

Ahojte,
tesne pred víkendom tu mám pre Vás len jeden krátky článok. Takto nalakované nechty ste už na mne videli vo videu 5 Top ponúk z kampane 8/2014 a vo videu Môj Avon Box 8/2014.
Ako podklad som použila Podkladový lak na nechty a nakoniec som každý necht ešte pretrela Posilňujúcim gélom na nechty. Všetky laky na nechty sú z Avonu. Ja mám 12 ml balenia, ktorých cena sa pohybuje od 2, 50 € do 3, 90 €.




Na malíčku a prstenníku mám laky na nechty Nailwear Pro+. Malíček je nalakovaný odtieňom Pink Créme a prstenník odtieňom Wandering Rose. Prostredník a palec zdobia laky na nechty s gélovým efektom. Prostredník je nalakovaný odtieňom Parfait Pink a palec odtieňom Fabulous. Nakoniec ukazovák mám nalakovaný Rýchloschnúcim lakom na nechty Speed Dry+,  v odtieni Strawberry.
Čo sa týka výdrže, prvý sa mi začal olupovať lak na nechty s rýchloschnúcim efektom, potom lak na nechty Nailwear Pro+ a najdlhšie mi vydržali nechty, na ktorých som mala lak na nechty s gélovým efektom.



Ja mám laky na nechty z Avonu veľmi rada. Vyhovuje mi štetček, príjemná vôňa a aj široká škála odtieňov.
Vyskúšali ste už laky na nechty z Avonu?
Ako ste s nimi spokojné?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára