utorok 1. júla 2014

Narodeninové darčeky + Vyhodnotenie súťaže

Ahojte,
leto už oficiálne začalo už aj pre školopovinných a pre mňa začína leto mojimi narodeninami. Krásny víkend je za mnou a niesol sa v duchu grilovačiek a výletov. V piatok sme grilovali doma s rodinkou. Sobotu sme strávili v Aquacity Poprad a večer na folklórnych dňoch s priateľmi. No a v nedeľu sme grilovali zase s rodinou môjho priateľa. Dostala som kopu skvelých darčekoch a rada by som sa s nimi s Vami podelila. Chcela by som sa ja takto poďakovať všetkých za blahoželania a za darčeky a najmä svojmu úžasnému priateľovi, ktorý so mnou strávil celý víkend.

Milujem knihy! Preto keď som dostala od priateľa trilógiu päťdesiat odtieňov, úplne som bola dojatá. Môj priateľ má na knihy úplne opačný názor, preto ma tento darček od neho úplne prekvapil a vôbec som to nečakala. Knihu od Kim Kiyosaki som si objednala sama, pretože rada čítam jej knihy a túto novinku som ešte nečítala.


Od priateľa a jeho mamky som dostala takúto tortičku. Na vrchu sa trošku nevydarila voňavka, ale aj tak som z nej mala obrovskú radosť a chutila veľmi dobre.


Už dlhšiu dobu sa sťažujem, že si nemám kde odkladať bižutériu. Priateľ ma zase prevkapil a kúpil mi takéto čierne šatičky na uskladnenie bižutérie. Ešte som tam nestihla všetko dať, ale vyzerá to super.


No a tak rôzne som dostala ešte tričko, sadu šperkov, sladkosti, no a ešte nejaké to vínko a kávičku.


Toto som síce nedostala na narodeniny, ale včera som bola na kvartálnom meetingu z Avonu a tam som dostala tieto darčeky. Sú tu aj klasické výrobky z Avonu, ale dostala som aj pár noviniek.


Tak a toto sú moje darčeky a mám tu darčeky aj pre Vás. Súťažili sme o dve vône. Trošku som bola sklamaná, že sa Vás nezapojilo viac.



Toaletný parfém Herve Leger Été získava Denisa Slobodová.

Toaletný parfém Little Black Dress získava Lucia Rakitová.

Dievčatám srdečne blahoželám a dúfam, že sa im vône budú páčiť.
Užívajte si prázdniny.
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. Ahoj, máš super priateľa keď ti pripraví takéto prekvapenia, torta vyzerá super, avon darčeky tiež dobré :) Som veľmi prekvapená že som vyhrala :) vôbec som to nečakala :) a myslím že Lucia býva o pár ulíc ďalej odomňa :) Takže gratulujem aj jej :) ešte raz ďakujem, adresu ti pošlem alebo ju ešte máš?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj...ďakujem...priateľ je naozaj úžasný...možno ho prehovorím na nejaké video :-) chcela som Vám poslať maily s gratuláciou, ale si šikovnejšia...budem rada ak mi obe napíšete adresy na mail: petrakrausova5@gmail.com...ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť