streda 18. júna 2014

Video: Môj Avon Box 8/2014

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás video Môj Avon Box 8/2014. Aj keď je dnes už posledný deň kampane, ešte si stihnete objednať. Dúfam, že sa Vám video bude páčiť a že sa necháte inšpirovať.
Vaša Petra



Nalíčená som:
Tekutý make-up s dlhotrvácnym efektom Extra Lasting - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paletka 8 metalických očných tieňov, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Zhusťujúca špirála Luxe Extravagance - odtieň Black Caviar, Avon
Lesk na pery Ultra Glazewear - odtieň Pink Watermelon, Avon

Na nechtoch mám:
Malíček - Lak na nechty Nailwear Pro+ - odtieň Pink Créme, Avon
Prstenník - Lak na nechty Nailwear Pro+ - odtieň Wandering Rose, Avon
Prostredník - Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Parfait Pink, Avon
Ukazovák - Rýchloschnúci lak na nechty Speed Dry+ - odtieň Strawberry, Avon
Palec - Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Fabulous, Avon

Na sebe mám:
Marhuľkový svetrík - Kenvelo
Náušnice a náramok - Avon

4 komentáre:

  1. Pěkné video, to prádlo vypadá fajn, jen je škoda, že u prádla Avon nedělá větší velikosti. Hned bych si něco koupila :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že tá letná podprsenka je len do M...ale nohavičky boli do veľkosti XL....myslím, že hlavne to sťahovacie prádlo je vo väčších veľkostiach

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ahoj...o nechtíkoch bude čoskoro aj samostatný článok

      Odstrániť