utorok 17. júna 2014

Video: 5 Top ponúk z kampane 8/2014

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás dlho očakávané video 5 Top ponúk z kampane 8/2014. Ešte trošku počuť po hlase dozvuky mojej choroby. No povedala by som, že sa to zatiaľ nelepší, tak uvidím.
Prajem Vám príjemné pozeranie a už zajtra sa môžete tešiť na video Môj Avon Box za kampaň 8/2014.
Vaša Petra



Nalíčená som: 
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF20 Luxe - odtieň Nude Bodice, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paletka 4 očných tieňov true color - odtieň Savage Beauty, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Zhusťujúca špirála Luxe Extravagance - odtieň Black Caviar, Avon
Rúž na pery Luxe - odtieň Provocative Pink, Avon

Na nechtoch mám:
Malíček - Lak na nechty Nailwear Pro+ - odtieň Pink Créme, Avon
Prstenník - Lak na nechty Nailwear Pro+ - odtieň Wandering Rose, Avon
Prostredník - Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Parfait Pink, Avon
Ukazovák - Rýchloschnúci lak na nechty Speed Dry+ - odtieň Strawberry, Avon
Palec - Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Fabulous, Avon

Na sebe mám: 
Biele tričko s čiernymi srdiečkami - www.topankovo.sk
Perličkové náušnice a prsteň - Avon
Strieborno-perličkový náramok - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára