piatok 20. júna 2014

Outfit č. 27: I´m an ICON

Ahojte,
dnešný outfit je pre mňa úplne typický. Presne takto oblečená sa cítim najlepšie. Svetlo modré rifle a tričko so zaujímavou potlačou. Toto tričko som kupovala v House spolu s bielym tričkom, ktoré ste videli v príspevku Letne v kraťaskoch a tričku. V obchode som dlho okolo neho chodila a dlho som rozmýšľala či si ho pôjdem vôbec vyskúšať. Prišlo mi, že je možno pre mladšie ročníky. Nakoniec som si ho kúpila a nosila by som ho stále. Je z príjemného materiálu a stálo iba 6,99 €. Ja by som zaňho dala aj viac, pretože sa mi veľmi páči a aj na ulici vidím, že dievčatá do seba šťuchajú, že aké dobré tričko :-). Myslím, že viac k tomu netreba dodať, aká som rada, že som si ho kúpila. Zvyšok outfitu sa nesie v čierno zlatých doplnkoch. Obuté mám nové balerínky, ktoré ma trošku tlačili, ale doma som v nich chodila s ponožkami, tak už je to lepšie.




Čierne tričko - House, Modré rifle - Eny butik, Čierne balerínky - Čínsky obchod, Kabelka - Avon, Zlaté hodinky - Avon, Zlaté náušnice - Avon

Fotil ma môj priateľ pred tým, ako sme išli do kina. Film som vybrala ja a bol úžasný. Priateľ trošku vymýšľal, ale nakoniec sa mu film páčil a videla som, že aj jemu vyšla slzička. Film bol krásny, smutný, zábavný, romantický, proste fantastický. Určite sa naňho choďte pozrieť do kina. Volá sa na vine sú hviezdy.



Ako sa Vám páči môj outfit? 
A čo poviete na film?
Vaša Petra

5 komentárov:

  1. Si veľmi pekná :) podľa mňa sa veľmi podobám na teba, mám tiež také dlhé vlasy aj postavu povedzme, len neviem aká si vysoká, ja mám 176 cm. Ombre máš nádherné, aj ja dlho rozmýšlam nad ním. Robila si si ho sama alebo v kaderníctve?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem....no ja veľmi vysoká nie som ...ale som rada, že mojich 152 cm na fotke nevidno :-) A ombré mi robila moja kamarátka kaderníčka ...tak za 20 € aj s podstrihnutím ...ale stretla som sa aj s dievčatami, ktoré za ombré zaplatili 50 € a to už mi príde veľa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maminu mám kaderníčku ale takéto si od nej ešte nikto nepýtal, takže ho ešte nerobila. Asi to bude skúšať na mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne ho prvýkrát robila nejak cez alobal...asi podobne ako melír a druhýkrát nejakou novou tupírovacou technikou ...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful look!!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť