nedeľa 25. mája 2014

Video: Môj Avon Box 7/2014

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás ďalší Avon Box, za kampaň 7/2014. Pre mňa bol tento katalóg nabitý samými skvelými ponukami. Určite stál, a ešte aj pár dní bude stáť, za pozretie. Som veľmi rada, že aj napriek úžasným, stálym ponukám, Avon prichádza vždy s novými, skvelými ponukami. Dúfam, že sa Vám toto video bude páčiť a že ma podporíte aj svojim odberom na YouTube, alebo na blogu.
A ako sa Vám páči kampaň 7?
Vaša Petra




Nalíčená som: 
BB krém s OF20 Anew Vitale, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Kajalová ceruzka na oči - odtieň Bronze Sheen, Avon
Obostranná linka na oči, Essence
Zhusťujúca špirála Luxe Extravagance - odtieň Black Caviar, Avon
Lesk na pery Ultra Glazewear - odtieň Pink Watermelon, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Parfait Pink, Avon
Prstenníky - Ozdobné perličky na nechty - Pink Confetti, Avon

Na sebe mám: 
Biele tričko - čínsky obchod
Náušnice - Avon
Strieborný prsteň - darček
Modrý štrasový prsteň - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára