štvrtok 22. mája 2014

Ako dosiahnuť objem vo vlasoch?

Ahojte,
dnes sa budem venovať problému, ktorý mi v poslednom čase robil vrásky na čele. Objem vlasov. Keďže mám dlhšie vlasy, čoraz častejšie som pociťovala, že sú fádne, bez života a samozrejme bez objemu. Chcela som svoje vlásky nejako oživiť a tak som používala rady a tipy, ktoré som sa časom naučila, alebo ich našla na internete a v časopisoch.

A tu je pár mojich odskúšaných rád:

1. Základom je správne vlasy umyť!
Vždycky treba začať od začiatku a to pri umývaní vlasov. Vlasy si umývam na dvakrát. Prvýkrát si nanesiem šampón ku korienkom, kde ho poriadne vmasírujem do pokožky hlavy. Jemná masáž vraj korienkom pomáha aj v raste vlasov. Niečo na tom asi bude, pretože mne pravidelne rastú také tie malé vlásky a vlasy sa mi stále zahusťujú. Druhýkrát si šampón nanesiem po celej dĺžke vlasov. Zbytočne vlasy nedrhnem a ani si na hlave z vlasov nerobím helmu. Len šampón jemne do vlasov zapracujem.
Ja aktuálne používam Šampón pre zväčšenie objemu vlasov s kolagénom na jemné vlasy z Avonu (2,90 €). Nezaťažuje vlasy, stará sa o vlasy a pokožku hlavy. Kolagénové polyméry prenikajú do vlasového vlákna a zväčšujú povrch každého vlasu. Musím povedať, že som s ním veľmi spokojná. Zloženie má úžasné, krásne vonia a vlasy sú naozaj krásne nadýchané.


2. Správna výživa vlasov!
Kondicionér, alebo masku na vlasy si nikdy, podotýkam nikdy, nenanášam ku korienkom vlasov. Vlasy pri korienkoch sú mladé a zdravé, takže výživu nepotrebujú. Nanášam si ich tak od úrovne uší smerom nadol. Taktiež vlasy nedrhnem, len do nich prípravok jemne zapracujem. Pri korienkoch by sme tým vlasy zbytočne zaťažili a vlasy sa nám môžu skôr zmastiť.
Aktuálne používam Kondicionér pre zväčšenie objemu vlasov s kolagénom na jemné vlasy z Avonu (2,90 €). Zanecháva vlasy hydratované, nezaťažuje ich, ale inak taký normálny kondicionér z Avonu.

3. Mokré vlasy nečesať!
Túto radu som začala praktikovať len nedávno, ale musím uznať, že niečo na tom bude. Mokré vlasy by sa nemali češať aj z dôvodu, aby sme vlasy nepoškodzovali, no aj kvôli objemu. Vlasy je najlepšie nechať uschnúť na vzduchu, najlepšie ich je ani nefénovať. Tento trik sa mi naozaj veľmi osvedčil a určite ho vyskúšajte. Fénovanie má na druhej strane niečo do seba a to keď vlasy vyfénujeme proti smeru rastu, alebo s hlavou v predklone.

4. Doplňujúca starostlivosť o objem vlasov
Na trhu sú rôzne prípravky určené na zväčšenie objemu vlasov. Ja si teraz neviem vynachváliť Sprej pre zväčšenie objemu vlasov s kolagénom na jemné vlasy z Avonu (3,30 €).  Má ľahké zloženie, ktoré vlasy nezaťažuje, zanecháva ich objemné, pružné a vzdušné. Postačí ho pár krát nastriekať ku korienkom a vlasy nadobudnú želaný objem. Na výrobkoch sa píše, že majú 24-hodinovú výdrž. No tento sprej vydrží aj 48-hodín. Stačí si vlasy rukami ponadvihovať, poprípade trošku rozstrapatiť a objem je tam. Dúfam, že viete ako to myslím :-). Objem môžeme dosiahnuť aj natupírovaním vlasov pri korienkoch, ale to vlasom veľmi neprospieva.


Dúfam, že sa Vám tento článok páčil a že budú moje rady pre Vás osožné.
A ako si udržiavate objem vo vlasoch Vy?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára