štvrtok 3. apríla 2014

Novinky v akcii: Špirála, lesk a ceruzka z Avonu

Ahojte,
po dlhšej dobe tu mám pre Vás článok Novinky v akcii. Dnes budú všetky novinky z Avonu. Aj keď to nie sú všetko novinky v Avone, pre mňa sú novinkami, keďže som si ich objednávala len nedávno. Stihla som ich vyskúšať a tak si o nich teraz môžete prečítať.


Špirála Aero Volume, odtieň Blackest Black
Počula som už rôzne názory na túto špirálu, preto som bola na ňu veľmi zvedavá. No po vyskúšaní sa všetky moje obavy rozplynuli. Mne úplne vyhovuje. Postačia dve vrstvy a riasi máte pekne oddelené a natočené. Ja som s ňou veľmi spokojná a vrelo ju môžem odporučiť. Cena je 3, 90 €.


Lesk na pery Ultra Glazewear, odtieň Pink Watermelon
Tento lesk nie je v Avone žiadna novinka, no v takomto obale som ho ešte nemala. Väčšinou mám lesky v jemnejších a neutrálnejších farbách a preto som si teraz zvolila trošku výraznejší odtieň. Odtieň som úplne trafila. Je to krásna, ružová farba. Lesk je na perách príjemný a má dobrý aplikátor. Cena je 3, 90 €.


Kajalová ceruzka na oči, odtieň Bronze Sheen
Keď som písala tento článok tak som sa zamyslela, že vlastne vôbec neviem čo znamená prívlastok kajalová. Z toho, čo som sa dočítala, by mala byť mäkšia ako obyčajná ceruzka. Mne pripadá trošku tvrdšia. Na spodnú linku je fajn, ale hornú by som s ňou urobila asi ťažko. Na druhej strane sa mi veľmi páči odtieň. Aktuálna cena je 3, 40 €, ale ja som ju kupovala spolu so špirálou Aero Volume a tak ma stála iba 1, 00 €.
Novinky v akcii:


Vyskúšali ste už nejakú moju novinku?
Vaša Petra

1 komentár: