pondelok 3. marca 2014

Video: Môj Avon Box 3/2014

Ahojte,
prvý marcový týždeň je v plnom prúde a ja zisťujem, že už máme dva mesiace v roku za sebou a zatiaľ som sa so svojimi predsavzatiami v tomto roku veľmi nepohla, tak to musím čo najskôr napraviť. 
Dúfam, že Vy ste na tom lepšie a že sa tešíte už na tretí Avon Box v tomto roku, Avon Box za kampaň 3/2014. Akosi som zabudla hovoriť ceny vo videu, tak Vám ich teraz napíšem, aby ste si napríklad aj prečítali čo som si objednala a koľko to stálo.
Kampaň 3/2014
Toaletný parfum Avon Femme – 15,90 €
CC korekčný pleťový krém s OF20 Ideal Flawless, odtieň Nude – 3, 90 €
Set prsteňov Ambriel – 9, 50 €
Nočný gélový krém Anew Vitale – 5, 50 €
Luxusná obnovovacia zlupovacia pleťová maska s výťažkom z čierneho kaviáru Planet Spa – 3, 50 €
Kampaň 2/2014
Prsteň Love – 3, 90 €
Rúž Ultra Color Absolute, odtieň Natural Flush a odtieň Pink Renewal – 3, 30 €
Rýchloschnúci lak na nechty Speed Dry+, odtieň Red Red – 2, 20 €
Vyživujúci odstraňovač očného make-upu – 1, 90 €
Sprchovací krém Senses, Winter Cocoon – 1, 30 €
Je toho trošku viac, ale mala by som už začať šetriť a trošku viac myslieť na budúcnosť, tak v ďalších kampaniach toho už toľko dúfam nebude J.
Majte sa krásne

S láskou Vaša Petra


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára