streda 18. decembra 2013

Outfit č. 21: Značka Cribs

Ahojte,
v dnešnom príspevku Vám ukážem nové oblečenie, ktoré ste už možno videli vo videu Zimné inšpirácie 2013/2014. Oblečenie je značky Cribs. Ja som ho kupovala v kamennom obchode, ale majú aj stránku, ktorá je však momentálne v rekonštrukcii. Mrzelo ma to, pretože v obchode mali naozaj krásne oblečenie a chcela som si pozrieť viac vecí aj na internete. Najprv som sa naozaj dlho rozhliadala po obchode no nakoniec som si vybrala tento strieborný svetrík a sukničku.
Svetrík je z príjemného materiálu a jeho súčasťou je čierne priesvitné tričko, ktoré je vpredu kratšie a vzadu dlhšie. Myslím si, že bude úplne super aj v lete na plavky.




 Spredu to vyzerá iba ako obyčajný sveter pod ktorým máte tričko, no vzadu má roztomilú mašličku a od jednej tretiny je prestrihnuté. Vyzerá to štýlovo, ale zároveň aj elegantne.


 Čo mám na sebe:
Strieborný sveter - Cribs
Nohavice a topánky - čínsky obchod
Nechty: Rýchloschnúci lak na nechty, odtieň Strawberry - Avon
Pery: Rúž Ultra Beuty, odtieň Deep Red - Avon
Vlasy: klasický rybí cop



 Druhým kúskom je čierno - biela krátka sukňa s kohútim vzorom. Je z dobrého materiálu, ktorý bude nositeľný aj v lete.
Dúfam, že darčeky už máte nakúpené a budete si užívať posledných pár dní do Vianoc v pohodlí domova s rodinou. 
S láskou Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára