utorok 2. júla 2013

Pearl & Beauty vs. NutriSkin

Ahojte, 
už dlho tu nebola rubrika versus a preto som si dnes zvolila porovnanie dvoch antiperspirantov. Ja našťastie patrím k ľuďom, ktorí sa veľmi nepotia a tak môj výber záleží na cene. V praxi to znamená, že si kúpim ten, ktorý je práve v akcii :-). Ceny si už presne nepamätám, ale určite ich ľahko nájdete v každej drogérií. Obidve majú 150 ml, mali by poskytovať 48-hodinovú ochranu a obe sú bez obsahu alkoholu. Pearl & Beauty je vhodný aj na čerstvo oholenú pokožku, ale ani jeden ma po aplikácií neštípal. 


Fa Nutri Skin
Antiperspirant s deo ochranou a 7 ošetrujúcimi látkami s vôňou Natural Fresh. Neviem prečo, ale mne skoro všetko čo je označené ako niečo prírodné, mi proste smrdí. A toto mi konkrétne smrdí trošku za potom. Asi to myslia tým natural. Dosť mi to pri tomto antiperspirante vadí.
Nivea Pearl & Beauty
Antiperspirant obsahuje výťažky z perál pre zvodné podpazušie. No, či je zvodné tak to neviem, ale jednoznačne má krásnu a veľmi príjemnú vôňu. Sviežu a možno trošku kvetinkovú, ale nie príliš.

Z týchto dvoch Antiperspirantov u mňa vyhráva Nivea Pearl & Beauty a určite si ho kúpim aj nabudúce. NutriSkin nie je zlý, ale veľmi ma odrádza tá vôňa.
A aký antiperspirant používate vy? V spreji, tuhý alebo v guľôčke?
Majte sa krásne 
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára