štvrtok 25. júla 2013

BB Ideal Flawless vs. BB Anew Vitale

Ahojte,
keďže recenziu na BB z Avonu som nerobila, rozhodla som sa porovať hneď obidve naraz. Konkrétne ide o BB tónovací pleťový krém s OF 15 Ideal Flawless (vľavo) a BB krém s OF 20 Anew Vitale (vpravo).


A čo vlastne tieto BB sľubujú?

BB tónovací pleťový krém s OF 15 Ideal Flawless
Obsahuje vitamín E, je obohatený o minerály, hydratuje, zjednocuje tón pleti, viditeľne eliminuje začervenania, prekrýva nedokonalosti pleti, má ľahké zloženie, zjemňuje pleť, zanecháva ju krajšiu a obsahuje ochranný faktor OF15. Je k dispozícií v 5 odtieňoch a ja ho konkrétne mám v odtieni Nude.

BB krém s OF 20 Anew Vitale
Okamžite prekrýva viditeľné nedokonalosti pleti a začervenania, vyrovnáva tón pleti, dodáva pleti zdravý, rozžiarený vzhľad a energiu, redukuje viditeľnosť pórov a pleť je po nanesení na dotyk jemná a hydratovaná. Pravidelným používaním eliminuje viditeľnosť jemných vrások, rozšírených pórov, mdlý a unavený vzhľad pleti. Má iba jeden odtieň.




Porovnanie som si rozdelila do jednotlivých kategórií:

1, Obal - viac sa mi páči obal BB Anew, akoby ombré ružový, takže taký dievčenský. BB Ideal Flawless má čierny obal na ktorom vidno každú nečistotu.
2, Odtieň - keďže BB Ideal Flawless má k dispozícií 5 odtieňov, tak určite každý si skôr vyberie z piatich ako z jedného, takže určite víťaží BB Ideal Flawless.
3, Konzistencia - viac mi vyhovuje BB Anew, pretože nie je až taký tekutý a veľmi príjemne sa na tvári rozotiera.
4, Prekrytie - oba BB kryjú viac ako krémy a menej ako make-upy, takže taký zlatý stred a v podstate som s obidvoma spokojná, ale kruhy pod očami nezakryje ani jeden :-(.
5, Výdrž - nejako som sa ani nad výdržou nazapodievala, ale všimla som si, že po BB Ideal Flawless som večer pred odlíčením mala peknú pleť akoby opálenú čo sa mi veľmi páčilo.
6, Hydratácia - obidva BB pekne tvár hydratujú, nevysušujú ju a sú na tvári veľmi príjemné.

Celkové hodnotenie je 4:a musím uznať, že oprávnene. Mám rada obidve a momentálne ich striedam podľa nálady. Takže vybrať si môžete už iba podľa toho, čo preferujete. Ja by som možno uprednostnila BB Ideal Flawless a to kvôli odtieňu, ktorý mi veľmi vyhovuje a aj vďaka výdrži by som skôr volila tento.
Ak máte podobný, alebo iný názor na tieto BB krémy, alebo BB všeobecne, budem rada ak sa s nimi so mnou podelíte.
Majte sa krásne
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára