nedeľa 16. decembra 2012

Novinky v akcii

Ahojte,
tento príspevok som nazvala ,,Novinky v akcii", aj keď jeden výrobok pre mňa je už dávno známy.
Je to rúž na pery a novinky sú lak na nechty a krásny prsteň.
Začnem novým lakom na nechty. Je z Avonu, z kolekcie Speed dry + v odtieni Red wine, je to vlastne rýchloschnúci lak na nechty. Ja nejako rýchloschnúce laky nevyhľadávam, ale tento ma krásnu farbu. Takú zimnú, vianočnú.
Druhým výrobkom, čo nie je pre mňa novinka, je Hydratačný rúž Moisture Seduction v odtieni Soft Pink z Avonu.
Ja ho už mám do polovice vypotrebovaný, ale chcela som Vám ho ukázať. Myslím si, že na zimu je ideálnou voľbou. Ako je na ňom vidieť, miešajú sa v ňom farebné zložky s hydratačnými. Pery nevysušuje, krásne ich hydratuje a pokrýva krásnou, sýtou farbou. Je v ponuke v 10 odtieňoch a keby ste mali záujem, mohla by som Vám ich ukázať, lebo ich mám vo vzorkách. Cena je 4,50€.
 Poslednou novinkou je tento krásny, zlato-fialovo-zelený prsteň Annai z Avonu. Má upraviteľnú veľkosť a je zaujímavý a krásny.
 Nakoniec ešte rúž v akcii a  celkový look.

Majte sa pekne
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára