streda 14. novembra 2012

Svadobný príspevok III.

Ahojte,
posledný diel svadobných príspevkov bude o doplnkoch a celkovom vzhľade. So svojím celkovým vzhľadom som až tak spokojná nebola, pretože to nedopadlo podľa mojich predstáv. Málo času na prípravu a účes, ktorý som si predstavovala trošku inak. V konečnom dôsledku výsledný efekt hádam nebol až taký zlý.

Ako som už písala, bola som sa dať učesať u kaderníčky. Chcela som len natočiť vlasy, nechať ich rozpustené a ofinu nejako zaujímavo uchytiť s touto špirálkou. Natočené vlasy boli pekne, no ofinu takto uchytiť by som si vedela aj doma. Bola som trošku sklamaná, no okoliu sa moje vlasy páčili.



Ako doplnky som si vzala svoju najobľúbenejšiu bižutériu z Avonu. Milujem keď sa čierna farba kombinuje so zlatou, alebo striebornou.


Šaty som mala z F&F, ktoré som si kúpila v akcii za 17,50 €, ešte asi pred dvoma rokmi. Trošku som váhala, či si zobrať čierne šaty, ale potom veď čierna zoštíhľuje :-)



Toto bol posledný svadobný príspevok. 
Dúfam, že sa Vám celkový look páčil. 
Aj vy sa takto pripravujete na svadbu, alebo nejakú väčšiu akciu?
Onedlho idem na školský ples, tak sa môžte znova tešiť na podobný príspevok.
Majte sa krásne.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára