štvrtok 22. novembra 2012

Pery: Nude alebo červené?

Ahojte,
včera sme boli na poslednú časť Twilightu v kine. Koniec bol najprv šokujúci, no všetko dobre dopadlo. Bella vyzerala ako upírka naozaj dobre.
Dnes by som Vám ukázala ako som sa do kina nalíčila a ako som sa rozhodovala, ktorý rúž si na pery zoberiem. Rozhodovala som sa medzi dvoma. A to medzi Rúžom Pink Crystals - Sparkling Nude z Avonu. Je to krásna prirodzená farba s jemnými ružovými trblietkami. A medzi výrazným Rúžom Brilliance - Brilliant Ruby tiež z Avonu. Červené rúže veľmi nepoužívam, preto mám tento len vo vzorke. Ale uvažujem, že si ho kúpim v plnej verzii. Fotky sú fotené večer pod umelým svetlom, tak preto nie sú až také kvalitné. Nakoniec som sa rozhodla pre výrazný červený.










Ktorý vzhľad sa Vám páči viac?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára