utorok 20. novembra 2012

Laky na nechty Suede Color Trend z Avonu

Ahojte,
kozmetiku Avon mám veľmi rada. Som AvonLady už od svojich 14 rokov a s výrobkami som spokojná. No niekedy sa nájdu aj také, ktoré až také super nie sú. To bude prípad týchto dvoch lakov na nechty, ktoré som si nedávno kúpila. Laky na nechty Suede Color Trend. Všeobecne rada Color Trend z Avonu je najlacnejšie z dekoratívnych rád a tak cena zodpovedá kvalite, čo som sa už veľakrát presvedčila. Tieto laky ma zaujali tým, že sľubovali semišový efekt. Vyzeralo to veľmi zaujímavo a tak som si ich objednala v dvoch farbách, pričom celkovo sú tri.

Odtieň Soft Violet:



 Odtieň Fuchsia Feel:


Pozitíva:
Veľmi pekné farby, zaujímavé a ten semišový efekt vyzerá veľmi dobre.
Laky uschnú behom pár sekúnd. To naozaj neklamem. Môžete dať jednu vrstvu za druhou a do pár sekúnd môžete robiť čo chcete.
Cena. Stáli 1,50 €. A teraz je cena v katalógu 2,20 €.

Negatíva:
Určite výdrž. Semišový efekt je krásny, ale len jeden, možno dva dni. Potom sa ten semišový efekt akoby vytratí a nechty sú lesklé.
Výdrž sama o sebe je úplne mizerná. Po jednej sprche sa už lak na končekoch nechtov ošupoval.

Záver:
Naozaj tu platí, že cena zodpovedá kvalite. Ten semišový efekt je naozaj krásny, aj keď na fotkách sa mi ho veľmi nepodarilo zachytiť. Som sklamaná z tej výdrže, čo je možno z rýchleho uschnutia laku na nechtoch.
Na koniec už len dodám, že laky určite nevyhodím a keď sa budem niekam ponáhľať a budem chcieť mať len na večer semišový efekt, tak ich použijem.
Majte sa krásne
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára