nedeľa 9. septembra 2012

Novinky z bižutérie


Ahojte,
Pre niektorých už začal školský rok, no mi vysokoškoláci si ešte pár dní môžeme oddýchnuť.
Dúfam, že sa mi napriek povinnostiam podarí prispievať častejšie, lebo ma mrzí, že blog trošku zanedbávam. Hádam sa mi to podarí.
Možno už viete, že bižutériu mám veľmi rada a kombinácia čiernej a zlatej, alebo striebornej, je moja najobľúbenejšia. Najnovšie som si zakúpila Set brošne a náušníc  Benissa z Avonu. Aktuálna cena v katalógu je 7,90 €. Vzhľadom k pomeru cena a kvalita je to dobrá cena, pretože bižutéria z Avonu je naozaj kvalitná. K výrazným doplnkom už stačí len jednoduché oblečenie. Ja ich najradšej nosím s bielym tielkom a čiernym sakom.
Prajem Vám krásny zvyšok dňa a veľa síl do ďalšieho týždňa.
S láskou Vaša Petra




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára