piatok 13. júla 2012

Moje vlásky

Ahojte,
ako sa starám o svoje vlásky som Vám už ukazovala v príspevku Vlasová starostlivosť.
Tentokrát Vám ukážem čo momentálne používam a akú novinku som vyskúšala.

 Šampón a kondicionér mám z oranžovej sady Beautifully behaved proti krepovitosti vlasov. Výrobky sú z Avonu. Ako som už písala, tieto výrobky veľmi rada používam.
Novinku, ktorú som vyskúšala je Nezmývateľná ochranná kúra na vlasy proti krepovitosti vlasov. 
Obsahuje ochrannú silu lotosových listov, ktoré zabraňujú vlhkosti zničiť váš účes.
Po jej použití mám vlasy krásne uhladené a jemné. Držia krásne svoj tvar a navyše pekne voňajú. Určite stojí za vyskúšanie ak máte vlásky jemne vlnité ako ja.


 Vlasy po umytí a usušení ručníkom:

 Vlasy po použití Nezmývateľnej kúry a prečesané kefou. Nezabudnite, že mokré vlasy by sa veľmi nemali česať. Keď tak jemnou kefou, alebo s hrebeňom s riedkymi zúbkami.

 Vlásky po usušení na vzduchu a jemne prežehlené. 

Krásny víkend 
Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára