pondelok 28. mája 2012

Trblietavé telové mlieka

Ahojte,
takže dve najťažšie skúšky úspešne za mnou :-) a ja sa môžem s chuťou pustiť do ďalšieho príspevku.
V lete zvyknem používať iné telové mlieka ako inokedy cez rok. Keď svieti slniečko, mám rada, keď sa moja pokožka krásne trblieta. K tomu mi pomáhajú telové mlieka, ktoré by som Vám chcela ukázať. Všetky mám z Avonu, ale budem rada ak mi v komentároch napíšete nejaké Vaše tipy.
 Rozžiarujúce telové mlieko s japonským saké a ryžou
Toto telové mlieko je z mojej obľúbenej rady Planet Spa. Má ľahké zloženie, ktoré sa dobre rozotiera. Vonia krásne, obsahuje jemné trblietky a celkovo je taký rozžiarujúci. Jedinou jeho nevýhodou je podľa mňa balenie. Pumpička je fajn, ale keď bude dochádzať tak sa ťažko spotrebuje.

 Telové mlieko po opaľovaní zvýrazňujúce opálenie so zlatistým efektorm
Telové mlieko je z rady Avon Sun určenej na opaľovanie. Toto telové mlieko používam po opaľovaní a musím povedať, že je úžasné. Krásne zvýrazní opálenie a obsahuje jemné zlaté čiastočky, ktoré na pokožke vyzerajú krásne. Musím povedať, že mu nemám čo vytknúť a patrí k mojim najobľúbenejším. Používala som ho minulé leto a mám v pláne používať ho aj teraz. V katalógu zmenil trošku obal a aj balenie je teraz o 50 ml menšie, čomu vôbec nechápem.

 Telové mlieko a sprchovací gél s minerálnym zložením a trblietavým efektom
Tieto dva produkty sú z rady Skin So Soft. Dostala som ich len nedávno, ale hneď som si ich obľúbila. Majú krásnu vôňu a jemné strieborné trblietavé zloženie. Bohužiaľ, na fotke sa mi to nejako nepodarilo zachytiť.

 Telové mlieko a sprchovací gél s minerálnym zložením a jemným trblietavým efektom
Tieto produkty sa od tých predošlých líšia iba tým, že majú zlatistý trblietavý efekt. Tiež sú skvelé a vhodné na opálenú pokožku.
Dúfam, že sa Vám moje tipy páčia a budem rada, ak mi v komentároch zanecháte aj Vaše tipy na trblietavé telové mlieka.
Prajem krásny deň.
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. Tie SSS modre mam aj ja a su super :) aj vona aj trblietky
    http://roxynkasstyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rada japonské saké a ryža boli moje oblúbené, kvôli vôni, neskutočne sa mi páčila. škoda že veľa výrobkov rušia

    OdpovedaťOdstrániť