streda 23. mája 2012

Avon vs. Oriflame: Paletky korektorov

Ahojte,
dnes pokračujem v novej rubrike versus. Musím priznať, že toto testovanie výrobkov a ich porovnávanie ma veľmi baví. Tentokrát budem porovnávať paletky korektorov. Jedna paletka je z Avonu a tá druhá z Oriflame.


 Paletka korektorov Jillian Dempsey for Avon
Táto paletky nie je v Avone žiadna novinka. Je k dostupnosti už dlhšiu dobu, no ja som si ju kúpila až teraz a to kvôli akciovej cene. Paletka obsahuje štyri farebne odlišné korektory. Farby sú krásne rozjasňujúce, pekne odrážajú svetlo, no mohli by byť trošičku viac pigmentované. Paletka obsahuje ešte šikovný štetček, ktorý je na aplikáciu korektorov veľmi dobrý.
 Paletka korektorov Oriflame
Túto paletku už mám dlhšiu dobu a som s ňou veľmi spokojná. Obsahuje tri farebné prevedenia korektorov. Krásne kryje a oceňujem hlavne zelený korektor na začervenania a žltý na kruhy pod očami.
Záver: Ak by som to mala zhodnotiť celkovo tak Avon paletka mierne prevyšuje Oriflame. Je väčšia, má viac farieb a bola aj lacnejšia. Vyšla ma na 2,50 €, zatiaľ čo za paletku z Oriflame som dala asi 3,90 €. Čo mi ale trošku chýba pri oboch paletkách je zrkadielko. Do tej z Oriflame by sa asi nevošlo, ale do paletky z Avonu by som ho kľudne vložila.
Na záver už len dodám, že ja mám obidve paletky rada a najradšej ich obidve naraz kombinujem.
Ale kľudne by som si vystačila aj s jednou. Je len na Vás pre ktorú sa rozhodnete a čo najviac vyhovuje Vám.

Ešte pár otázok: ,,Poznáte tieto paletky? Používate ich? Poprípade poznáte podobné produkty?"

Prajem krásny zvyšok večera.
Vaša Petra

15 komentárov:

  1. Ahooj moc pekná recenzia ja osobne používam taku podobnú tiež z avonu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. používam kozmetiku avon a oriflame s obidvomi som spokojná ale tiež si myslím že avon prevyšuje oriflame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle rubriku mám moc ráda, patří na blozích k mým oblíbeným :)
    Jinak z těchto dvou bych si vybrala Oriflame, navíc o tom korektoru už nějakou dobu uvažuju, ale jinak mám o něco radši Avon, ale je to dost vyrovnané :D

    P.S. Ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá zajímavě, ale nezkoušela jsem ji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Avon vůbec nepoužívám, ale už tolikrát mě na něj zaujala recenze, že ho budu muset brzy prubnout ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice blog!
    Loads of kisses!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://www.mysticlipstick.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Niekedy som bola Avon Lady... Priznávam, mám radšej Avon ako Orifflame, aj keď Avon mi prišiel drahší :).
    A palety nepoužívam.. Mám rada prirodzený look ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som momentálne Avon Lady už asi deväť rokov a veľmi ma to baví...
    Priznám sa, že ja paletky denne nepoužívam...len keď sa mi chce krajšie sa upraviť ako obyčajne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mala som nieco podobne od elfu, tiez tam bol ruzovy, len som akosi nan nenasla vyuzitie..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ružový sa používa ako bežný korektor...aj na kruhy po očami...ja si ho dávam mierne nad lícne kosti na rozjasnenie...

      Odstrániť
  10. Pěkné barvičky, na poslední fotce na ruce jdou krásně vidět, supr.

    OdpovedaťOdstrániť