piatok 9. marca 2012

Odsúdený a puzzle :-)

Ahojte,
medzi moje obľúbené koníčky patria knihy a puzzle.
Knihy čítam veľmi rada, najmä keď cestujem. Poslednú, ktorú som nedávno dočítala sa volá Odsúdený od Vladislavy Hoffmannovej. Kniha je veľmi pútavá a úplne ma dostala tým, koľkokrát človek môže padnúť na dno a mať silu znova sa postaviť. Kniha je podľa skutočnej udalosti o matke, ktorá mala syna narkomana. Určite to poznáte z telky, alebo časopisov.
Knihu vydalo vydavateľstvo Evitapress. Rada si kupujem knihy z tohto vydavateľstva. No musím podotknúť, že mám pocit, že v poslednom čase vydávajú veľa kníh, ktoré nie sú až také kvalitné, ako boli tie prvé. Aj tak ich môžem vrelo odporučiť, nielen pre ich ideálnu veľkosť :-)  

 Určite každý z Vás pozná tento obrázok, ktorý vznikol pri výstavbe Empire State Building. Bolo to jedno z najťažších puzzle, ktoré som zatiaľ skladala, no podarilo sa :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára